Picture

Picture
Mohamad Rizal Zainal

Wednesday, May 6, 2009

18-05-09 Hingga 25-05-09.. Hari Penting...

Asalammulaikum kat semua blogger. Sorry sebab dah lama aku tak chat dengan korang semua.
Kali ni aku nak cite kat korang pasal tarikh kat atas tu... Erm sebenarnya aku akn buat Final Exam Semester ni.. Walaupun hanya 4 paper n 6hari je exam bagi aku mcan nak giler.. Yelah mana taknya korang yang kat Kolej Komuniti or PTPL senang lah.. PB dan PA korang 60-40..
Klu buat assigment je pun boleh lulus kalau tak gi Final Exam pun TAK PE!!!
Aku pulak kat Politeknik ni PB dan PA 50-50.. so kenalah skor kat PA.. Nk arap PB xyah lah.. Ujian pun cukup-cukup makan je.. Pepun aku arap n doakan kat korang semoga korang dapat result yang baik... 4.0 bkn 2.0...
Wasalam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Tinggalkan Link Anda Setelah Melawat Blog Ini. Terima Kasih.