Picture

Picture
Mohamad Rizal Zainal

Saturday, August 22, 2009

H1N1- OPSS POLI AKU KENA TUTUP..

sabtu, 22-08-09,

Erma pa lah nak jadi..
H1N1 punye pasal poli aku nak kena tutup..
Tapi tak tau lah jadi atau tak..
Sebabnya Sultan Selangor nak dating minggu depan..
Kalau jadi tutupa terpaksa lah Sultan batalkan lawatan..
Erm aku dengar seorang budak JKM (Jabatan Kejuruteraan Makanikal) ada kene..
Tapi tak pasti lagi lah betul ke kena H1N1 tu..
Aku arap tak lah..

Kakak kawan aku pun jadi mangsa H1N1..
Hari ahad lepas (16-8-09),
Dia ada kanser paru-paru..
Sampai kat hospital je..
Doktor kate dia kena H1N1..
Tapi member aku kata..
Kakak dia kena H1N1 tu sebab dia gi hospital kerajaan..

Member aku kata jangan lah gi hospital..
Sebab kat hospital tu lah yang adanya penyakit H1N1..
Tak caye..
Korang gi lah..
Insya-ALLAH korang kena..
Opss sorry..
Bukan doakan tapi korang pikirlah sendiri.
Apa pun aku sentiasa doakan,
Semoga kita semua dijauhkan dari penyakit H1N1 tu..
Takziah untuk Keluarga Khairil Anuar (SKE2A)
Semoga kakak dia dicucuri rahmat..

Al-FATIHAH…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Tinggalkan Link Anda Setelah Melawat Blog Ini. Terima Kasih.