Picture

Picture
Mohamad Rizal Zainal

Monday, August 29, 2011

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN

Salam kepada semua blogger, rakan2 dan sahabat2ku..






Alhamdulillah syukur kepada Allah SAW yang masih member nikmat hidup, iman dan islam kepada aku. Mula2 sekali aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zair dan Datin kepada semua umat Islam tak kira dimana pun anda berada. Sedih juga terasa kerana Bulan Ramadan yang mulai pergi meninggalkan kita semua. Entah dapat lagi ke kita merasa kenikmatan Ramadan pada taun depan, insyaallah kalau umur dan Tuhan masih mengiziknan kitamungkin akan bertemu lagi dengannya pada taun hadapan.


Dah lama aku tak update blog aku sebab agak sibuk, tapi untuk kali hari raya ini aku ingin post kan lembaaran yang tidak dapat diungkapkan dengan kata2 kepada rakan2ku, blogger2 dan pembaca yang sudi baca blog aku yang tidak seberapa. Hanya ini yang termampu aku lakukan untuk mengantar mesej kepada anda semua.


Dikesempatan ini aku ingin memohon setulus kemaafan kepada anda, rakan2 dan saudara2ku semua sekiranya aku pernah menyakiti dirimu, terkasar bahasa, tersinggung kata dan apa2 sahaja yang boleh membuat dirimu terasa atau tersinggung dengan kelakuan aku. Sejuta kemaafan aku pohon pada kamu semua. Aku juga ingin memohon halalkan makan mimun atau apa sahaja yang telah korang berikan pada aku. Aku minta halalkan semuanya.


Kepada rakan2ku yang pulang berari raya di kampung, pandulah berhati2 dan ikut peraturan yang telah diteteapkan..ingat orang yang tersayang. Aku doakan semoga anda semua selamat pergi dan balik. Amin.


Kepada Nurul Izzati Bt Azhari, saya nak mintak maaf kalau selama ini saya selalu sakitkan ati awk dan buat awak sedih.. saya tak ada niat pun nak buat awk mcam 2. Saya sayangkan awk. Halalkan makan minum saya awk. Semoga hubungan kita berkekalan. Maaf raya kali ini saya tak sempat nak jumpa awk. Hanya ucapan ikhlas yang mampu saya berikan kepada awak. Semoga awak berbahagia di hari lembaran ini bersama keluarga.
Kepada korang semua aku maafkan korang semua dan aku halalkan apa yang aku dah bagi kat korang semua.Semoga lembaran pada tahun ini menjadi permulaan bagi kita mengeratkan lagi tali siratulrahim antara kita.


Akhir kata, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zair Dan Batin Kawan2, dan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Yang Ke-52.. Peace!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Tinggalkan Link Anda Setelah Melawat Blog Ini. Terima Kasih.