Picture

Picture
Mohamad Rizal Zainal

Thursday, August 20, 2009

SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADAN AL-MUBARAK..

Tak sangka bulan Ramadan dah tiba semula..
Esok dah start puasa (21-8-09)..
Aku rasa macam tak percaya je..
Cepat betul masa berlalu..
Dalam bulan puasa ni mesti korang pikir 1 benda je kan..
Korg pikiir kena puasa..
Mesti lapar kan..
Nanti ada je orang yang mengaku gastric lah tu lah..
Yelah alas an nak ponteng puasa..
Aku pun penah buat jugak dulu..
Huhuhu..
Yelah masa ttu kecik lagi..
Tapi sekarang baru aku sedar..
Bulan puasa tu banyak keberkatan..
Bukan setakat puasa je..
Sembahyang Terawikh pun ada tau..
Bestnye…
Rugi kalau korang tak buat..
Setahun sekali je..
Tapi yang paling best time buka..
Kenapa best ye..
Sebab dapat gi bazaar Ramadan..
Best tau..
Sebab banyak makanan..
Tak caya???
Gi lah sendiri…
Tahun ini Sultan Selangor nak dating poli aku..
Kitorg buat Majls Berbuka Puasa..
Tarikh tak atu..
Nanti aku bagi tau lah kat korang..
K Selamat Berpuasa…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Tinggalkan Link Anda Setelah Melawat Blog Ini. Terima Kasih.