Picture

Picture
Mohamad Rizal Zainal

Monday, November 29, 2010

ANUAR IBRAHIM BARUAH MELAYU…

Salam,
Tau tak maksud Baruah??? BARUAH 2 maksudnya Penghianat… kalau aku kata ANUAR IBRAHIM 2 BARUAH ORANG MELAYU.. agak2 pe ek maksudnya.. korang nak tau knp aku cakap macam 2.. korang sendri tgok lah apa yang dia nak buat kat orang melayu.. dia nak gadaikan hak orang melayu korang tau.. dia sanggup nak hapuskan Ketuanan Melayu untuk kepentingan diri sendiri.. aku bukan nak bikin panas atau nak buat isu perkauman tapi sebagai seorang yang mengaku diri sebagai orang melayu (bukan macam anuar yang bangang 2) aku ada hak nak marah sebab isu yang dia nak laksanakan apabila KORANG2 SEMUA yang undi dia jd PM (KALAU JADI LA) adalah yang pertama sekali nak HAPUSKAN KETUANAN MELAYU..

Pe lah dia ni bodoh sangat..dia blajar kat sekolah mane ek..Jerman ke Amerika.. name je pandai tapi sebenarnya BODOH GILA.. XTAU NAK HORMAT PELEMBAGAAN MALAYSIA. DIA DENGAN ORANG2 DIE NI MEMANG BANGANG LAH..TAK RETI BACA KE APA..kan dah termaktub dalam Pelembagaan Malaysia yang HAK2 KETUANAN MELAYU DIPELIHARA.. apasal pulak nak dimansuhkan..

Bagi alasan kenapa nak mansuhkan.. nak tau apa sebab die nk buat mcm 2..senang je..nk dapatkan sokongan dari orang bukan melayu je.. Korang TENGOK BETUL2..Sanggup dia NAK GADAI BANGSA DIA SENDIRI.. Betul lah orang cakap dia ni sanggup buat apa sahaja asalkan dia dapat jd PM.. banyak lagi lah perkara yang dia cetuskan untuk dapat kan sokongan org bukan melayu ini..

Aku malas nak cakap lah.. cume aku nak bagi tau ANUAR NI MEMANG BARUAH MELAYU.. Aku tak dapat bayangkan kalau ANUAR ni jadi PM.. KORANG FIKIR2KAN LAH APA YANG AKU CAKAPKAN NI.. Aku tak bikin PANAS, aku cakap JE..kalu korg nak Terasa Suka ati KORANG LA..NI BLOG AKU., SUKE ATI AKU LAH NAK TULIS APA.. Cuma KOrang SEmua kena ingat.. Klau korang Nak TENGOK MALAYSIA JADI MACAM SINGAPURA, erm korang SOKONG lah ANUAR 2..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Tinggalkan Link Anda Setelah Melawat Blog Ini. Terima Kasih.