Picture

Picture
Mohamad Rizal Zainal

Friday, February 4, 2011

Terkenang Zaman Kanak-Kanak...

Salam kepada semua blogger..

Tadi time aku tengah2 boring duduk kat rumah (ari ni cuti, tak kerja), aku bukak almari..Korang tau aku jumpa apa, eh silap aku nampak album gambar aku..So disebabkan dah lama tak bukak aku pun bukak lah..Erm bile aku tgok balik gambar2 lama aku, rasa nak tergelak, rindu n sedih pun ada. Nak tergelak pasal aku tengok muka aku time kecik2, kelakar gile. Terasa rindu nak pakai baju sekolah dan rindu nak jumpa kawan2 sekolah n poli. Sedih sebab banyak kenangan pahit manis, suka dan duka aku lalui semasa sekolah n kat poli dulu.

Jadi kali ini aku nak kongsi gambar2 kelas aku kat korang semua yang sudi bukak blog aku ini. Nilah gambar2 yang paling aku sayang, yang pernah hadir dalam hidup aku. Aku akan susun gambar2 ini start dari Tadikah ke Sekolah Rendah ke Sekolah Menengah dan akhir sekali di Politeknik.

Tadikah - Sekolah Tadika Agama, Jalan Kuchai Lama, KL (1996)

Gambar ini time aku tadikah (1996)..hahaha kelakar lah, korang cuba cari aku..


Sekolah Rendah - Sekolah Kebangsaan Seri Setia, Kuchai Lama, KL (1997 - 2002)

Ni gambar masa Darjah 3 (1999)

Ni gambar masa Darjah 4 (2000)

*P/S: Gambar masa Darjah 1,2,5, dan 6, ada yang dah hilang dan ada yang dah rosak..erm sayang sagat kat gambar tu. so xdapat lah aku nak letak kat blog n facebook aku ni..sorry...


Sekolah Menengah - Sekolah Menengah Kebangsaan Sri Sentosa, Kuchai Lama, KL (2003 - 2007)

Gambar masa Tingkatan 1 (2003)

*P/S: Time Tingkatan 2tak ambik gambar kelas..

Gambar masa Tingkatan 3 (2005)

Gambar masa Tingkatan 4 (2006)

Gambar masa Tingkatan 5 (2007)


Ni Gambar Extra Kelas Aku Masa Tingkatan 5 (2007) - KHAS PELAJAR LELAKI SAHAJA

Ni Pula Gambar Extra Kelas Aku Masa Tingkatan 5 (2007) - KHAS PELAJAR PEREMPUAN SAHAJA

Gambar Bersama Kadet Remaja Sekolah (KRS) SMKSS - Tingkatan 5 (2007)

Gambar Bersama Lembaga Pengawas Sekolah SMKSS - Tingkatan 5 (2007)

Gambar Bersama Persatuan Pelajar Islam SMKSS - Tingkatan 5 (2007)



Politeknik - Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam, Selangor
(JAN 2009 - JULAI 2010)

Gambar Kelas SKE 1A Sesi Jan 2009 (1)

Gambar Kelas SKE 1A Sesi Jan 2009 (2)

Gambar Kelas SKE 1A Sesi Jan 2009 (3)

Gambar Kelas SKE 4A Sesi Julai 2010 (1)

Gambar Kelas SKE 4A Sesi Julai 2010 (2)

Gambar Kelas SKE 4A Sesi Julai 2010 (3)

Gambar Kelas SKE 4A Sesi Julai 2010 (4)


Kawan2 time aku tengok gambar2 ni aku rasa rindu sangat kat korang semua harap korang semua pun rindu dengan aku jugak. Kalau panjang umur harap2 kita boleh berjumpa lagi. Aku doakan semoga korang semua berjaya dalam hidup korang. Terima kasih kerana pernah hadir dan bahagiakan dalam hidup aku selama ini. Aku takkan lupakan jasa baik korang semua.

KAWAN-KAWAN, AKU SAYANG KORANG SEMUA...
Salam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sila Tinggalkan Link Anda Setelah Melawat Blog Ini. Terima Kasih.